شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه یکشنبه ۶ دی ۱۳۹۴ ، ساعت ۱۱:۳۳:۴۱

بازگشت سوئیس به عرصه کشتی‎های فله‎بر

باشگاه خبری فراساحل: شرکت مدیریت کشتی Naess سوئیس، یک نام کاملا شناخته شده در کشتیرانی بین‌المللی، دوباره به عرصه مدیریت کشتی‎های نوساز و فله‎بر وارد شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از نشریه Trade Winds، این شرکت به تازگی یک فروند کشتی ساخت سال 2015 خود با ظرفیت 63 هزار DWT به نام Naess Couragous را برای 11 تا 15 ماه به اجاره شرکت Navig8 درآورده است. نرخ اجاره روزانه این کشتی شش هزار و 100 دلار است.


شرکت کشتیرانی Naess به وسیله آقای Nicholas Wirth در سوئیس اداره می‌شود ویرتث که یکی از افراد سرشناس در حوزه کشتیرانی است، مدیریت شرکت Doris Maritime را  نیز بر عهده دارد. از آخرین خریدکشتی‎های نوساز توسط شرکت‌های کشتیرانی متعلق به ویرتث نزدیک به دو سال می‌گذرد اما اکنون خبر می‎رسد که شرکت‌های تحت رهبری وی خریدهای خود را دوباره از سر گرفته‎اند.


شرکت Naess ساخت سه فروند کشتی خواهرخوانده را به کشتی‎سازیJiangsu چین داده است. این سه کشتی در سال‌های 2015 و 2016 تحویل داده می‌شوند. همچنین، شرکت دوریس نیز ساخت دو کشتی جدید دیگر را به کشتی‌سازان چینی واگذار کرده است. ارلینگ دکه نائس، مالک افسانه‎‌ای کشتی، شرکت کشتیرانی Daess را پس از جنگ دوک جهانی تاسیس کرد. این کشتیرانی در دهه 1950 میلادی سومین کشتیرانی برتر جهان بود. ارلینگ به همراه پسرش مایکل، در سال 1964 میلادی شرکت مدیریت کشتی Dutch Naessرا بنیان گذاشتند و آن را در سال 1994 با قیمتی نمادین به کارکنانش واگذار کردند.



  کد خبر : 926
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :